Monday, February 28, 2011

FEBRUARY :)

asalamualaikum you all's :)

konon kan akuu nie nak ckp bi pulk. benci jee :) bak kate pak habib tyme akuu g kem tuu . kalau cakap macam tuu dah macam burger yang ats dye mayonis then bawah dye sambal belacan . haha pelik kan . best tau g kem tuu . penat pun penat jugak . tangan saket babe . next tyme free siket akuu wat entry pasal kem nie okeyh sangat2 laa best . huhu .

eh , bukan benda nie ynag aku nak cakap sebenarnye, tudah last day bulan feb right ?

aku nak wat entry nie untuk adik adik aku yang semue nye lahir pada bulan febuary . okeyh firstly ,

nie lah adik aku yang sangat laa comel & degil . budak kecik jangan nakal nakal tau . dah besar dah tuu .

8th HAPY BIRTHDAY ADIK ! ILY <3 5 FEBRUARY 2002  

 nie pulak adik aku yang paling bajet . bajet hensem . haha , jangan marah yee abang oi . huhu . dye nie kan kalau kat umah tak kacau orang tak sah . tapi lau dyee kene dah mcm ape dah . saba jelaa nan budak niee .

14th HAPPY BIRTHDAY ABANG ! SAYANG KAU :) 
18 FEBRUARY 1997 

 lastly , adik aku yang sangat laa montel . hihi, dulu comel jee tau . sekarang montel sangat . tapi tape kan , mane tau boleyh kurus kan biah , jangan risau okeyh :) kalau abg kacau kau kan ? biar kan ajee. dyee tuu kn tak betol . kn kn ? biar jee tau . jangan nak melawan t kau ynag saket aty :)

 13th HAPPY BIRTHDAY BIB ! SAYANG KAU :)  
23 FEBRUARY 1998 

eh , lupe pulk 20 FEBRUARY 2011 tuu pun aku baru dapat adik sedara baruu . name dyee , Aimi Solehah . montel jee same macam kakak dye tau . ary tuu d dapat pic dye . tapi tak egt saved kat manee laa :)

No comments:

Post a Comment