Thursday, February 3, 2011

spend time TOGETHER :)

ASSALAMUALAIKUM :)

bosan sangat kat rumah bilee cuti cuti nie kan , soo aku amek keputusan nak meringan ringan kan tangan untuk menaip laa . sekurang kurangnye dapat mengisi masa lapang yg terluang . kan kan ?

okeyh , citee dye macam niee .

ary tuu g laa jalan jalan dengan makcik fatin sayang dan mr. buenoo sayee (!)
best gilee ary tuu tau .dapat spend time same same dengan due orang yang paling akuu sayang :)

tapi tapi , kalau korng nak tau . dorang terpaksee menunggu aku selame 2 jam untuk bersiap .
kesian gylee kat dorang . im soo sory okeyh . tak sengajee :D nampaknyee aku memang belum boleh mengubah tabiat buruk akuu yang sangat sangat sukee tidak menepati masaa . TOLONG SAYA UNTUK BERUBAH PLESS  :(

nasib baik dorang taa mara tau , just membebel ajee tyme dalam bas tuu menyindir akuu . tape tape , memang salah akuu kot sapee suroh lambat sangat kan . sabaa aje lah mendengar leteraan due orang ituu :P

sampai sampai jee kat cs tuu , kitorang pun jalan jalan laa carik barang yang diperlukan . after that , dorang cakap nak tgk movie . akuu pun okeyh kan ajee lah . tapi nak tau taaa . rupe rupe nyee ada udang di sebalik batuu , akuu ter pakse membelanje due orang yang sangat sangat lah baik ituu , HAHA . tape bak kate perpatah , ada padi ada batas , ada hari aku balas (!) betol kee peribahasa tuu ? tunggu yee kalian :)

tapi spend time nan korang sangat sangat laa best (!) sayaa sukee . tq yee korang sudi spend time dengan i niee :D


                              * korang sury tau tgu lamee :) btw , sayang korang gile laa (!)

No comments:

Post a Comment