Tuesday, February 22, 2011

PERANG perang !

hello hey assalamualaikum kawankawan !

okey okey pada malam yang sangat stress ini , akuu nak merengan kan tangan akuu merelexkan otak akuu yang konon nya tga serabot nak buat add math . haha :) let though too the topic . perang ? wah macam dasyat jee ?

memang dasyat pun :0 tuu la yang terjadi hari ini di sekolah . haha , tp tade laa dasyat mane sebenarnyee . sajee wat gimik :) jangan maraa laa yee .

btw , today kawan semejee akuu iaitu SHUHADA BORHAN & FATIN NOR HASAN . sebenarnya tak tau laa ape sebab dorang gado sampai laa aku menjadi mangsaa . dorang punya gado kecoh satu kelas . akuu terpakse lah jadi pemisah antara dorang . akuu kene duduk tengah tengah supaya keadaan menjadi terkawal . cewah :P

lepas dah duduk tengah tengah tuu . dorang berutus surat laa pulak . akuu pulak jadik postgurl nya . then , tak pasal pasal name akuu skali terbabit dalam tuu , ayoyo minachi podah . HUHU . korang sengal taux ! AKU SAYANG KORANG LAA . jangan laa gado sebab akuu . * haha , akuu memang suke perasan :)

aku ta korang gado gado manjee kan ? dah dah laa tu begadoo . aku tau esok aku datang sekolah korang dah okeyh & berbaik semulaa k sayang sayang saye sekalian :) ending .

No comments:

Post a Comment